Selor profileert zich graag als jouw partner in HR. Om die ambitie kracht bij te zetten en de naamsbekendheid te vergroten, komt Selor nu met een nieuwe imagocampagne, die via sociale media, onze eigen en ook andere websites zal lopen. Daarin schuiven we de vier pijlers naar voren die centraal staan in de dienstverlening die Selor op HR-vlak te bieden heeft:

 

SelorBUILDING NL

HR-expertise in één klik

Dezelfde 4 pijlers gebruiken we ook op onze website voor HR-professionals.Nog meer als vroeger willen we dit kanaal gebruiken om onze klanten en contacten op de hoogte te houden van al onze producten en diensten maar ook nieuwe ontwikkelingen. Afspraak dus op client.selor.be, voor ‘HR-expertise in één klik’!

De symboliek van een nieuw gebouw

Naast blauwe figuurtjes, die we ook in de communicatie met kandidaten gebruiken, staat in onze B2B-campagne een kantoorgebouw centraal. Per verdieping komt een pijler van Selor aan bod.

En die symboliek van een gebouw is niet toevallig gekozen, want in het voorjaar van 2015 verhuist Selor ook echt naar een nieuwe locatie. We nemen onze intrek in WTC III, vlakbij het station Brussel-Noord.

Meer details over hoe en wanneer de verhuis precies zal verlopen, volgen later.